Suh k poper na Irsko

Recesija je očitno tut mene dohitela. Zadnje dve premal nakazane plače, sumljivo visok račun za telefon, odplačilo “kredita”, master card limit, Irska in ostale pizderije, so me izsušile do te mere, da si včer nism mogu niti kruha pa jajc kupt v trgovini. Jebemti do kje sm pršu.

No sej še 14 dni potrpim, da bo nova plača in tut povrnjena tastara, ki zamuja. Nekako moram do takrat še za najemnino nabrat nekje. Eh bomo že nekak pregural. Šefica prav, da sm največji flegmatik kar jih pozna, te živali se pa menda za nič ne sekirajo. Tko da …

A je kdo že bil v Dublinu? Je kej zanimivga tam za pogledat poleg Guinessove pivovarne pa tistga badass zapora? Pa sej ne vem kok bomo mel kej sight-seinga, glede na to, da bo Saint Patty’s :) Tja nesem v potovalki cune in razno “obvezno” prtljago – nazaj pa prnesem klobuke in krigle. Kokr jih spravm not!! Od srednje šole nism niti ene stvari dodal v mojo zbirko :( Dve leti pa pol nazaj je zgledala tko: Vse to nabral v parih mescih. Good times

Zdej zgleda pa isto, samo da je vseskup velik bolj zaprašeno, ker tega nism najbrž lih dve leti pa pol nč pospravlal.

Tole bo najbrž tebe, Nika, zanimalo. Prodaja se moj Acer Aspire One. Čist kej ga nimam nucat. Gor se mi tok prahu nabira, da ga sprot sploh ne popucam. Kera potrata denarja je bla spet to. Tepec en. Ne kupovat prenosnika, če ga res ne nucate. Pa tole bo verjetn tut tebe najbolj firbec matral, Nika – tist nočni sprehod se je obrestoval. Me šefica že crkla :) Pa tašča mi cune pere. Z Luno.

V petek sem bil frej pa sm pozabu vprašat, če se dobite kej na pivu. Kaj pa ta teden? Mislm, da bom tut frej…